niedziela, 25 lipca 2021

Modlitwa dla...

  


Napisałam kiedyś modlitwę z myślą o jednej osobie, która często do mnie dzwoniła, aby porozmawiać o swoich problemach duchowych, przychodziła na modlitwy wstawiennicze, a mimo to jeszcze mnie prosiła o modlitwę. Po jednej takiej rozmowie pomyślałam, dlaczego sama nie prosi Boga, o różne rzeczy, czy Bóg jest głuchy na modlitwy swoich dzieci? Dlaczego ona uważa, że moja modlitwa jest bardziej skuteczna . Napisałam tekst modlitwy, ale nigdy go nie dałam tamtej osobie, teraz nie mam z nią kontaktu, ale może ktoś inny będzie chciał wykorzystać moje słowa w swojej modlitwie...

Panie Jezu, stoję teraz przed Tobą ze skruszonym sercem i proszę o ratunek. Wybacz mi wszystkie moje grzechy, zaniedbania. Wybacz mój brak miłości do Ciebie , mojego Pana i Zbawiciela. Naucz mnie kochać Ciebie tak jak na to zasługujesz, zabierz moje serce kamienne a daj mi Twoje, pełne miłości. Otwórz moje oczy, abym mogła Cię lepiej widzieć, w Twoich dziełach, w drugim człowieku. Spraw, abym była Tobie posłuszna. Daj mi Twojego Ducha Świętego, aby nauczył mnie Twoich praw, aby mnie uświęcał, gdyż pragnę się Tobie podobać i być Ci wierna. Uwolnij mnie, proszę, od wszelkich skutków moich grzechów, od konsekwencji grzechów moich przodków. Uzdrów moją duszę i ciało, abym mogła żyć w wolności dziecka Bożego i cieszyć się Twoją miłością. Amen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz